Ramazan'ın 1. Günü






Selamun Aleyküm


' Ramazan'ı hilaliyle karşılayacağım inşallah' demiştim günle öncesinden .Yorgunluk bana hilali görme
isteğimi bile unutturmuştu.
O kadar yorgundum ki biraz dinlendim , dinlendikten sonra da Ramazan'da temizlikle uğraşmayayım diye
akşam , bütün evi sildik süpürdük
kardeşimle. Sonuçta büyük olmak sorumluluk almayı gerektirir.

Akşam yatsıyı kılıp erken yattıktan sonra sahura kalkmak bana bir huzur verdi, saat daha beş iken güne
erkenden sabah namazı ile
başlamak çok farklı bir duygu.


Saat beşte ayakta olmam tabi ki okula geç kalmama engel olmadı. Otobüsü kaçırdıktan sonra bari
dolmuşla gideyim derse geç kalmam deyip
kendimce bir zekilik yaptım sonuç hüsran.

Dolmuş beklerken ilk gelen 'TIP Fakültesi' yazılı dolmuşa bindiğimde , meğer kendi kampüsüme değil
diğer üniversitenin kampüsüne gidiyormuşum.
Aklım başıma gelince 4 dolmuş değiştirip 10 tl me veda ettim.

Sonra sabahın erken saatlerinde hatmime başlayayım diyerek den 1.cüzümü 4.cü bindiğim dolmuşta okuyup
bitirdim. Yol bir cüz bitirecek kadar
uzun yani.


Bugün beni derinden sarsan olay ise; hocalarımızın bazılarının hilali görmedikleri için oruç
tutmamalarıydı.
Başımız da bir halifemiz olsaydı böyle düzensizlik olmazdı ya.


Ve şimdi saat dört, makina da yıkanan çamaşırları kuruması için astım, makinaya da diğer kirlileri
atıp çalıştırdım. Akşama ne pişireceğime
karar verdikten sonra dinleniyorum.

Haa akşama ne mi yapacağım? Fırında tavuk, pilav, taze sıkılmış meyve suyu ve profiterol.


Sevgilerle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar