Kitap Nasıl Korunur?



Selamun Aleyküm

Dün bir arkadaşımın,  kitapları düzgün kullanamadığı için kenarlarının yırtıldığı serzenişinden sonra.  Kitapların  zarar görmemesi için ne yapılabilir diye bir çözüm arayışına girdim .
Ve gerçekten çok işe yarayan iki çözümle geldim.


1.
kalem bir dunya



kalem bir dunya



kalem bir dunya






2. Kitap kenarlarını bantladığımızda ki o görüntüyü sevmiyorum ben. Onun için  arkadaşım Huriye bana , daha güzel duran bir bantlama şekli göstermişti.  Ben de size bunu göstermek  isterim .
Huriye’ ye de buradan sevgiler :)

Kalem bir dunya,

kalem bir dunya


kalem bir dunya




kalem bir dunya












Yorumlar

  1. 😍 ben daha güzel bir çözüm öğrendim bir kahve karşılığında onuda sana gosterebilirim 😊

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımınız için teşekkürler. ucuz ciltleme hakkında bilginiz var mı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar