KİTAPLARDAN NEDEN SIKILIRIZ?

BİR KALEM BİR DUNYA
BİR KALEM BİR DUNYA
Selamun Aleyküm
Geçen haftaki yazımda  bazı kitapları severken bazılarını neden sevmediğimizi yazacağımı söylemiştim..Ve şimdi dilimin döndüğünce kısa bir şekilde ondan bahsedeceğim  sonrasında yeni başladığım bir etkinlikten söz edeceğim. Zaman kaybetmeden başlayalım o zaman .
Bir kaç yıl önce ; bazı kitapları elimize alır almaz bitirirken bazılarını da günlerce okumak istemememizin  sebebini anlayamazdım ama şimdi bunun cevabını biliyorum .( Belki bazılarınız bu kadar basit sorunun cevabını yıllarca aramaya ne gerek vardı diye düşünüyordur.)
Ama olsun ben yine de bu olayın nedenini açıklayacağım:
Her kitabında kendine özgü zamanı ve vakti olduğunu düşünüyorum .Okuyan kişinin yaşanmışlığına, olgunluğuna  bağlı .Örnek verecek olursak; kitap İslam da cihattan bahsediyordur , ama bizim ilgimizi çekmeye bilir çünkü  biz o an  namazlarımıza gereken özeni yeni yeni göstermeye başlamışızdır. belki bir namaz kitabı direk ilgimizi çekecektir.
Eğer okuduğunuz kitap ilginizi çekmiyor, sayfalar ilerlemiyorsa ; elinizdeki kitabı yavaşça masanın üzerine bırakın ve kitaplığınızdan yeni bir kitap alın ve bu sırada da şu ilginizi çekmeyen kitabınızı raftaki yerine koyun ,vakti geldiğinde sadece sizin duyabileceğiniz bir sesle seslenecektir size. İşte o zaman büyük keyif alarak okuyacaksınız kitabınızı.

BİR KALEM BİR DUNYA
Ve yeni başladığım etkinlikten bahsetmek istiyorum size .İlk ismini söylüyorum o zaman
2017'DE 48 KİTAP OKU
Bir kitap blogundan gördüğüm bu etkinliği kendimde uygulamak istedim ve ocak ayından beri okuduğum kitapları listeledim. Tüm okuduğum kitapların  kitap tahlilini yaza bilir miyim bilmiyorum ama en beğendiklerimi yazacağım dır büyük ihtimalle.
Ben istiyorum ki bu etkinliği hep beraber bütün blog okurlarımla birlikte yapalım.Ben senelik 48 kitap seçtim her hafta bir kitap olarak ,eğer bu rakam size az gelirse yükseltir siniz veya fazla gelirse azalta bilirsiniz orası size kalmış tabi.
Sanırım bu etkinliği haber vermekte de 3 ay kadar geç kaldım ama kusura bakmazsınız inşallah...

O zaman martın 19 una kadar okuduğum kitaplar
1.Yahudi ile savaşımız
2.Bu devrimler bizim
3.Hasan el Benna_hatıralarım
4.Mavi kırmızı
5.Kayıp minare
6.Mavi kuş
7.Cumhuriyetin dindar kadınları
8.Şov ve mahrem


Selametle...












Yorumlar

Popüler Yayınlar