UYKU | Otobüs Maceraları 1


kalem bir dunya

UYKU | Otobüs Maceraları 1


Bir gün otobüste giderken yakınımdaki   adamın  sevgilisiyle (!) konuşmasına tanıklık ettim . Adam kıza diyordu ki ‘ Aşkım biraz daha uyu , uykunu iyice al ‘  .

Kendi kendime düşündüm acep bu kız bu adama inanmış mıdır? Kalbi çocuğuna karşı merhametle dolu olan    anamızın bile kalk artık yattığın  yeter  , bir dolu iş  seni bekliyor dediği şu zamanda bu kız bu adama inanmış mıdır ? Büyük bir ihtimalle ya bu kız bu cümlenin  gerçek olmadığını bildiği halde  inanmak istedi veya en kötü seçenek birazcık saf bu kız . 


Kısacası şunu demek istiyorum bu genç kızlarımız  bi umutla bağlandıkları bu sevgilileriyle (!) bir gün evlenmeyi başarabilirlerse işte o gün  acı gerçekle karşılaşacaklar ve belki Allah korusun boşanma arefesine kadar gelecekler .  Çünkü o sevgili eşleri  onlara her sabah biraz daha uyu uykunu al kahvaltıya gerek yok  ben dışarıda yerim , çocukları da ben okul gönderirim ama ha kalkıpta akşama yemek yapmakla falan uğraşma dışarda yemek yeriz demez bunu beklemeyin bunlar ancak dizilerde pembe panjurlu evlerde geçer veyahut romanlarda .


Ha şimdi bunları okuyan feministler bu ne saçmalıyor diye bilir ama size gerçekleri söylemek zorundayım arkadaşlar burası dünya televizyon ekranı değil . Şunu da söylemeliyim ki ha hiç mi demez erkekler böyle şeyler derler ama çok nadiren mesela siz hastayken veyahut kırk yılda bir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar