ERKEKLERİN SEVGİ SÖZCÜKLERİNE İNANMAYIN




Selamun Aleyküm 

Bugün size  bir olay anlatmak istiyorum ,
Beni derinden sarsan ve bir o kadar da  düşündüren bir olay. 



Evim ile okulumun arasındaki mesafe çok fazla olduğu için ulaşım   gidiş-geliş  3 saat sürüyor. 
Bu kadar fazla toplu taşımada kaldığınızda da  ister istemez ,   büyüklü küçüklü binlerce olaya tanıklık ediyorsunuz. Kısacası birilerinin hayatına 5-10 dakikalığına seyirci olarak dahil oluyorsunuz. 

Yine böyle günlerden birinde ;

Lise forması giyimli iki erkek çocuğu oturduğum koltuğun hemen yanında ayakta yolculuk etmeye başladılar. Gençlik kanından olsa ki hiç susmadan konuşuyorlardı ‘ Şu adamın tipine bak yanındaki        
kızı nasıl tavlamış ‘ tarzı cümleler konuşulurken bir an konuşmanın rengi değişti. Çocuklardan biri yeni tanıştığı  kızla ilk görüşmesini anlatmaya başladı  arkadaşına :

( Bu konuşma metninde hiç bir düzeltme yapmadan direk aktarıyorum ki  söylemek istediklerimi daha iyi anlatabileyim diye ) 

  • Kızla dün buluştum kanka         
  • Kız nasıldı kanka ?
  • Abi makyaj yapmamış tek aylaynır vardı fondötenle  de yoktu.                                                                     ( Metnin buradan sonrasını yazmamayı çok düşündüm , yazmaktan utandım ama yazmamda fayda göreceğini düşünerek yazıyorum bunları )                                                                                                            
  •      Dar bir elbise giymiş  abi kız ve  yanıma otursa kalçası bana değer kesin .  


     Düşüne  biliyor musunuz ?  Kız belki de o oğlandan bir kaç sevgi  sözcüğü beklerken , oğlan ona cinsel bir obje olarak bakıp vücut hatlarını inceliyor.
Kızlar sizden rica ediyorum özellikte lise çağındaki kızlardan lütfen uyanık olun bu erkeklerin iki süslenmiş tatlı cümlesine kanmayın , onlar sadece sizden cinsel arzularınızı tatmin etmek istiyorlar. 

Allah’a sığının , dua edin sizi bu tür kötü niyetli insanlardan koruması ve uzak tutması  için.  


Selametle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar