VİZE_FİNAL HAFTASI NOT VERİLİR Mİ?

KALEM BİR DUNYA



Selamun Aleyküm

 Bugün vize-final haftalarında sınıftaki  çalışkan öğrencilerin, sınıftaki arkadaşlarına not vermemesi ve not istendiğinde sanki atomu parçalamaları istenmiş gibi davranmaları hakkında biraz konuşmak istiyorum.


 Kısacası öğrencinin kanayan yarasına biraz tampon yapmak istiyorum.

 Şimdi öyle bir giriş yapınca bu tip davranan arkadaşlar tarafından yanlış anlaşılmak istemem.

Hangi konuda mı ?

 Ortalamanın düşük olduğu konusunda. Allah'a şükür ki  3.50’nin üzerinde bir ortalamam . Ama ben notlarımı arkadaşlarımla hatta arkadaşım olmayanlarla bile  paylaşıyorum.

Neden mi ?  - Allah rızası için .

Şöyle ki ;
Başlarda çok düşündüm, dedim ki kendi kendime; ben derse gidiyorum, hocayı dinliyorum ve ek olarak  fazladan çalışıyorum. Ben bu kadar çabalarken, hiçbir şey yapmadan  sadece vaktini avmlerde geçiren insanlara neden not vereyim ki? Dedim.

 Sorma bu konuyu düşündüm, düşündüm ve yine düşündüm.
 Sonra dedim ki kendi kendime;
“ Büyük Düşün “

 Sen onlara notlarını vermezsen konuyu öğrenemezler, sınav çokta önemli değil aslında bir şekilde geçerler ,önemli olan yarın öğretmen olduklarında öğrencilerini o konuyu  anlatamayacak olmaları.

Yani bu konuyu anlamayan o  kişiler olmuyor, onların hayatları boyunca derslerine girecekleri  öğrencileri oluyor .

 Çünkü öğretmen dersini iyi anlamadığında öğrenciye  de anlatamıyacak . Bunun için büyük  düşün dedim kendime .Büyük  düşün ki notlarını ver., arkadaşların   bu konuyu çok iyi öğrensin böylece yüzlerce öğrenci de bu konuyu en iyi şekilde öğrenmiş olsun hem de senin sayende.

Peygamber efendimizin bir sözünü bırakarak veda ediyorum

” Hayra vesile olan, hayrı yapan gibidir.”  ( Tırmızı )

Selametle...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar