DOĞUM GÜNÜ


KALEM BİR DUNYA




Kitap reyonlarında dalmış bakınırken arkadan bir ses geldi

“ Doğum gününü bizden neden saklıyorsun ? “ 

yöneltilen bu sorunun bana sorulmadığını bildiğim halde beynim bir an da olsa sarsıldı ve sanki bu soru kalbimin derinliklerindeki gizli odanın anahtar kelimesiymiş gibi hissettim. 

Refleks olarak dönüp arkama baktığımda büyük ihtimalle liseye giden iki gençten biri diğerine sormuştu bu soruyu. Çocuk ne cevap verdi diye merak edeniniz oldu ise bilmiyorum çünkü duymadım , beynim konuşulanları bir kenara bırakıp bu soruyla birlikte kalbimin derinliklerine dalmıştı çünkü. 

İnsan doğum gününü neden söylemez bilir misin ? Çünkü o söylemeden hatırlansın ister ister ki kendine değer verenleri bir kez daha görmek için 
Ve yahut Doğum gününün onun nezdinde hiçbir değeri yoktur. Üflenen mumlar , verilen hediyeler aslında ( bize gösterilmeye çalışıldığı kadar da ) mutlu etmiyordur onu. 

Bir insan bu iki duyduğunu da aynı anda barındıra bilir mi ? Bilmiyorum ama ben iki duyguyu da içinde barındırıyorum 


*Aslını söylemek gerekirse doğduğum gün değil öldüğüm gün ve daha sonrasında hatırlanayım istiyorum. İstiyorum ki bu dünyaya insanlığa yararlı ve kalıcı bir iz bırakıp gideyim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar