Sonu Olmayan Kız



Selamun Aleyküm

İlk baharda olmamıza rağmen , gökyüzünün  hafif karartılı yağmur havasında olduğu bir öğle vaktinden sesleniyorum size .Aslında yağmuru severim ama bana hep yalnızlığımı , çaresizliğimi hatırlattığından mıdır bilinmez  yağmurlu günlerde içimi bir hüzün kaplar ve hiç konuşmadan  etrafı   seyrederim.

O  koskocaman  pencerenin önünde yağmur damlalarının  sırayla  camdan aşağıya inişini seyrederken  bir yanda da o şık kıyafetli  insanların elbiseleri  ıslanmasın diye yağmurdan olanca hızıyla kaçmalarını izlerim .

Böyle zamanlarda içimden bir ses sürekli   sonu olmayan kızın hikayesini yaz der . Bense yazmak için  hep başka bir yağmurlu havaya bırakırım onu .

Tabi ki hüznüm de yalnızlığımda üzün süremez  içeriden  gelen sesle yarım kalır hayallerim .Ve  annem seslenmeye başlar hadi kızım  içeri gir yapacak çok işimiz var .

Neden sonu gelmez bu işlerin ,bir abladan duymuştum zamanın birinde derdi ki 'dünyadaki en nankör şey ev işleri 'diye ne kadar da haklıydı .Acaba sonu olmayan kızın yerine sonu gelmeyen işleri mi yazsaydım .

Şaka bir yana size sonu olmayan kızdan bahsetmiş miydim daha önce.Kendi toprak olsa da hikayesi devam eden kız...
Devamı başka bir yağmurlu güne diyelim o zaman .

Selametle....

Yorumlar

Popüler Yayınlar