Kızlar Yurdu(Korku)_Film İncelemeleri



bir kalem bir dunya


Selamun Aleyküm


Gerçeği söyleyerek başlamak gerekirse  ,filmin ilk 30 dakikası boyunca bu filme tahlil yapmayı düşünmüyordum. Çünkü film ne kadar korku kategorisinde bulunsa da yarım saat boyunca beni güldürdü ve senaryo bakımından da sıradanmış gibi geldi.Ama senarist ilerleyen dakikalarda beni  o kadar şaşırttı ki ; resmen 12 yıl öncesinden günümüzün en büyük  problemlerinden biri olan kadın istismarına parmak basmış gibiydi.

*Eğer şu saatten sonra mümkünse bence filmin ismini değiştirmeliler .Kızlar Yurdu ismi filmin değerini ve   içeriğini anlatamayacak kadar  basit bir isim .

*Film cinler hakkında yanlış bilgilerle dolu olmasına rağmen bütün bu yaşananların cinlere değil de şizofren(bu tanıyı  adama ben koydum filmle alakası yok) adama bağlanması etkileyiciydi. Ve böyle adamlar herkesin gözünün önünde idam edilmeli ki , kimse değil kadınları öldürmek , el bile kaldırmamalı.

*Film gerçekten beni çok etkiledi.Film bittikten sonra ise beynim sürekli kendime şu soruyu soruyordu bu kadının(Rüya'nın) ve bunun gibi gerçek hayatta nice kadınların uğradıkları kadın istismarından  sonra hayatlarını  nasıl devam ettirecek ve  bu psikolojiyle hayata tekrar nasıl tutunacaklardı. Allah onların yardımcısı olsun.

*O son sahnede istediğim neydi biliyor musunuz belki biraz canice olacak ama o harabede bulunan köpeklerin o adamı yemeleriydi.,

Selametle
Bir Kalem Bir Dünya

Yorumlar

Popüler Yayınlar