Gençliğime Mektup


      Gençliğime Mektup
 

En son ne zaman mektup aldınız ? Sizinde benim gibi   mektup almayalı uzun zamanınız  oldu mu? En son mektup aldığım  zamanı hatırlamak için uzun bir süre beyin fırtınası yapmam gerekti. Uzun uğraşlar sonucu hatırladım ki  en son  ilkokuldayken almıştım. Sıra arkadaşımla  birbirimize heyecanla yazıp mutlulukla okuduğumuz mektuplardı.

 Ali Ural ne güzel diyor:
" Sevgili Dost,
Mektubun gelmedi.Bu sana yazmamı engellemiyor. Asıl mektup gelmediğinde yazılmalı. Çünkü yazmamakta bir mektuptur, yazılandan daha güçlü satırlar içeren."

O halde bana mektup  gelmiyorsa  ben mektup yazmalıyım . Ve işte bu satırları gençliğime yazmaya karar verdim.



 Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla

Assalamü Aleyküm Gençliğim

Assalamü Aleyküm heyecandan yerimde duramadığım gençliğim.

 Hızlı hızlı kalp atışlarım, zihnimde kurduğum bin bir türlü rengarenk hayellerim , umutlarım, mutluluklarım , küskünlüklerim hepinize tekrardan assalamü aleyküm.

 Hep söylerlerdi en güzel yıllarımın, anılarımın ,dostluklarımın bu zamanlarda  yaşandığını . Yıllar geçtikçe  sorumluluklarımın artacağı  böylece dünyanın diğer yüzüyle tanışacağımı, her seferinde hatırlatmaktan bıkmazlardı.Ama ben  onların bütün olumsuz telkinlerine rağmen geleceği  düşünüp umutsuzluğa kapılmak yerine anı yaşamayı tercih etmişimdir.

Anı yaşamak ya...
Söylenişte kolay yaşarken zor .Yaşamayı bilene umut dolu.

Yarını düşümemek , bulunduğun zamanı dolu dolu değerlendirmek . Yarın aç kalırmıyım ki diye düşünüp rızık kaygısına girmemek . Saatlerce kitap okuyup , hoş muhabbette bulunmak...

Her sıkıntıda inna lillahi ve inna ileyhi raciun  diyebilmek.

 Ey sevgili gençliğim iyiki seni dolu dolu yaşayabildim . O renkli dünyan hala kalbimin ve aklımın en güzel yerlerinde.
Allah'a  emanet ediyorum seni...

Yorumlar

Popüler Yayınlar