Kendimle Mücadelem



kalem bir dünya
Selamun aleyküm

Gökyüzünün derinliklerinde kaybolan uçakları arayan gözlerime , arada bir tutan inadıma , gün geçtikçe içimde büyüyen öğretmen olma sevdama , sonu gelmeyen hayallerime selam olsun...


Arada yokluyorum kendimi , hayallerimi , umudumu ... değişen bir şey var mı diye . Ama şunu fark ettim ki insan her geçen saniye değişiyor , zamana çağa ayak uyduruyor ne kadar değişmek istemese de .

Değişimin en büyük destekçisi de elimizden düşürmediğimiz sosyal medya . Gördüğümüz her fotoğraf karesi bizi değiştiriyor ve biraz daha kendine benzetiyor . Tüm bu değişimden uzak kalmak için de kendimi kitaplarıma veriyorum.

Kitaplarımla birlikte o uçsuz bucaksız hayalleri , umutları , mücadeleleri barındıran ülkelerin kapısını aralıyorum . Ne kadar değişimden sıfır zararla kurtulamasam da bu keşiflerim
   sayesinde galip geliyorum bu değişime tıpkı savaştan galip çıkan savaşçı gibi yara izleri olan ama mücadeleyi kazanmış biri .



Selametle

Yorumlar

Popüler Yayınlar